Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Reklamacje oraz odpowiedzialność z tytułu rękojmi, rozwiązywanie sporów z udziałem konsumentów
Nabywca jest uprawniony do złożenia Firmie reklamacji, w szczególności reklamacji z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, dotyczących nieprawidłowości w działaniu Sklepu Internetowego czy też sposobu lub jakości świadczenia przez Firmę usług. Firma nie odpowiada za wady fizyczne i prawne sprzedanego towaru wobec klienta niebędącego konsumentem.
Nabywca może złożyć reklamację w formie elektronicznej – za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres mailowy: info@jeansly.pl bądź pocztą, na adres siedziby Firmy: Jeansly Firma Handlowa Mateusz Banyś, adres: ul. Kielecka 76, 26-008 Bęczków. Dział Reklamacji każdorazowo przeprowadza weryfikację poprawności nadesłanych produktów i dokumentów, w przypadku stwierdzenia niezgodności towar zostanie odesłany do Klienta. Formularz reklamacji stanowi załącznik nr 2 do regulaminu.
Przy składaniu reklamacji kupujący powinien podać preferowany sposób załatwienia reklamacji (wymiana, obniżenie ceny, naprawa). Kupujący przy składaniu reklamacji decyduje w jakim trybie zareklamuje swój towar. Występują dwie możliwości:
zgodnie z warunkami gwarancji producenta
na podstawie ustawy, wówczas zastosowanie będą miały art. 556-581 Kodeksu Cywilnego
Reklamacja wynikająca z niezgodności towaru z zamówieniem (uprawnienia z tytułu rękojmi) będzie przyjęta do rozpatrzenia jeżeli:
został podany powód reklamacji oraz podana specyfikacja niezgodności w formie wiadomości wysłanej na adres info@jeansly.pl,
zgłoszenie zostało dokonane nie później niż 4 dni roboczych od daty dostarczenia lub odbioru towaru.
Za towar niezgodny z umową uznaje się produkty:
dostarczone niezgodnie z zamówieniem,
niezgodne z dokumentem sprzedaży co do rodzaju oraz ilości w chwili wydania,
towar nie odpowiada podanemu przez firmę opisowi.
Firma zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania, o których informuje Nabywcę. W wyniku uznania reklamacji, następuje zwrot towaru do dostawcy, naprawa lub obniżenie ceny w wymiarze proporcjonalnym do występującej wady towaru.
Reklamacji nie podlegają:
cechy fabryczne reklamowanego produktu,
minął rok od daty zakupu potwierdzonej rachunkiem,
uszkodzenia mechaniczne,
naturalne ślady zużycia produktu powstałe w trakcie jego eksploatacji,
uszkodzenia towarów powstałe w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia podczas transportu od Klienta do Działu Reklamacji.
Reklamacje nie będą rozpatrywane jeśli:
towar nie został zakupiony w firmie,
stwierdzono próby samodzielnej naprawy lub modyfikacji towaru.
W razie wszelkich pytań i wątpliwości dotyczących rozpatrywania reklamacji prosimy o kontakt z naszym serwisem info@jeansly.pl
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania, pod warunkiem wyrażenia na to zgody przez Firmę, z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu oraz procedurze rozpatrywania sporu, znajdują się pod adresem: www.uokik.gov.pl. Kupujący będący konsumentem może również skorzystać z pomocy właściwego miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów.
W wykonaniu obowiązku wynikającego z art. 14 ust 1 ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) uprzejmie informujemy, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Komisja Europejska udostępniła platformę internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym. Informujemy, iż dla konsumentów w Polsce dostępne są następujące, pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: za pomocą miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej lub jednej z organizacji społecznych, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów np. Federacji Konsumentów. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych rzeczników konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej, właściwych organizacji społecznych oraz pod adresami dostępnymi na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.ph.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.